Automaticke zapinani svetel - auto

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Červen 12 23:11:43 CEST 2006

Dodnes si pamatuju, jak jsem měl málem ošklivou havárku jenom proto, že jsem
přehlídl auto, které nesvítilo. Tehdy mě zachránil kolega, který paradoxně
možná sám sobě zachránil život. Auta, která svítí, jsou mnohem lépe vidět a
je jedno jestli ve městě nebo v lese...
A možná si toho všimne i ten strejda, když na něho těma dálkovýma taky
bliknu.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death