Automaticke zapinani svetel - auto

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Červen 12 18:58:11 CEST 2006

Hezke zamysleni, ale na druhe strane je tu bezpecnost. Nebudem se prit o
to, ze svitici auto je lepe videt/ tedy bezpecnejsi.
Pak je ten Vas vypocet az na druhem miste. Prepocet na "usetrene zivoty"
/ propalene PHM za sviceni  mozna nebude nijak oslnivy co se tyce
uspor , ale jak jsem uvedl, finacne zde hraji podradnou roli. Navic jsou
to prostredky z nasich kapes ...