Automaticke zapinani svetel - auto

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Červen 12 14:25:25 CEST 2006

Mozna nejednoduzsi je proste se naucit zapinat svetla po zapnuti motoru.
Delam to tak od sameho zacatku co jezdim (zpocatku jsem zapominal), ale
po nejake dobe zapinam automaticky svetla i kdyz vyjizdim par metru z
garaze abych ji zamet :) Takze vas problem absolutne neresim, naopak
nechapu ty co ve dne nesviti, nebo dokonce i za sera, kdyz tmave auto na
cerne silnici neni vubec videt a parkrat jsem mel kuli neci blbosti
namale... Je dost, ze to nekdo pochopil a za necely mesic budou svitit
vsichni (snad).