Automaticke zapinani svetel - auto

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červen 12 13:44:31 CEST 2006

V důsledku poruchy může zhasnout jakýkoliv udělátko. Dá se to udělat
spolehlivější například s tyristorem, který bude napájený za spínací
skříňkou, světla zhasnou až když vypnu zapalování. Jo a obvykle se to
zapojuje paralelně na původní spínač světel, aby šly zapnout ručně.

Nakonec, viděl jsem v jednom autě docela zajímavý a spolehlivý řešení
- na palubce byla oranžová samolepka a na ní nápis "ROZSVIŤ!" ;-D

P.K.