Automaticke zapinani svetel - auto

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červen 12 13:15:12 CEST 2006

Jsem si vzpomnel - nevim kde jsem to cet, ale je docela chytry
udelatko na zapinani svetel ktery meri napeti v palubni siti a kdyz
stoupne nad urcitou mez, tak sepne rele. To zarucuje zapnuti svetel az
ve chvili, kdy je baterka dobijena. Navic pokud napeti poklesne, tak
se ty svetla zase vypnou - pokud by se tam nastavila spravna
hystereze, tak svetla nebudou vypinat napr. hned po zastaveni a
vypnuti motoru, ale az potom, co startovani zpusobi pokles napeti v
siti.

P.K.