SW pro evidenci zasob soucastek na doma

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Červen 9 15:29:02 CEST 2006

Jan Waclawek napsal(a):

> Hmmm a to su ranajky, obed a vecera 3 rozne PC alebo je to vsetko jedna
> cinnost "jedlo"?
> :-P
>
> wek

:-)) Vy me zkousite cooo?

No mam dost striktne oddelene PC (Athlon 3200+) na programovani a
"vaznou" praci + mail  kde se nekonaji zadne experimenty a ruzne pokusy
co ktery SW umi a jaky obsahuje adware - take jej nemusim prakticky
nikdy preinstalovavat - naposledy tam byly jedny wokna tak dlouho dokud
jsem nemenil HW - tedy asi tri roky.

Pak mam PC (Celeron 333) na veskere experimenty s HW a SW.

Jeste tu je notebook s WiFi, kterej mam tak do postele a nebo kdyz uz
nemuzu sedet a nechce se mi spat a nebo na nem pise manzelka.

A pak jeste jedno P100 s DOSem pokud je treba se vrtat i v takovych
historickych vecech.

Vsechno zasitovane a pod domenou, kterou spravuje jeden centralni server
na kterem bezi web, SQL, FTP a vsechno co je treba videt centralne.

Kazdy vyse uvedeny pocitac je samostatne pracoviste (akorat server je
strcenej pod stolem) takze u me doma muze teoreticky u kazdeho sedet
jeden clovek. :-)

A bude prubezna uklizenost v nejakem vyssim stadiu tak Vam to treba
vyfotim... :-) A muzete si tipnout kdy to asi tak bude...

--
RadekCX - http://www.cncnet.info