SW pro evidenci zasob soucastek na doma

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Červen 9 15:00:27 CEST 2006

Dusan Dolezal napsal(a):
> Uffff, dovedu si jeste predstavit, ze kdyz si neco donesu z obchodu v
> pytliku, tak ze bych to tam natukal. Ale ze bych zadaval kazdou vec, kterou
> pak vytahnu ze supliku, to uz si teda predstavit nedovedu... :-)))
>
> Dusan Dolezal

No to je prave otazka jak ten SW bude pritulnej.

Ted jsem osazoval IC a nejakou drobotinu na DDS a mam pri tom vzdycky
pustenej PC - takze osadim a tak tuknout mysi na polozku a napsat pocet
a tuknout ze je to minusem zabere asi tak 3s.

Ja mam doma na kazdou cinnost zvlast PC a jedu veskera data pres
centralni server - takze je pro me maximalne dulezite si v tom nedelat
bordel. Jsem zvykly hodne veci evidovat pres PC, ale zase jsem natolik
liny, ze me to nesmi omezovat - nejsem otrok. :-)

--
RadekCX - http://www.cncnet.info