SW pro evidenci zasob soucastek na doma

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Červen 9 14:51:16 CEST 2006

Nejde asi o to, ze by to dotycny chtel mit na webu, ale ze je to asi
nejsnazsi cesta. Vytvorit na zaklade HTML+formularu kus PHP kodu na
vkladani-mazani-vyber-uprav dat do SQL je otazka par minut. Pak se to da
umistit treba na nejaky webhosting a koukat na to odkudkoliv a zabranit
tak duplicite dat (jeden soubor mate doma, druhy na flash, treti v
praci...). Samozrejme web server se da rozjet i na obyc domacim PC (je
to soucast Windows).