Re[2]: WiFi síť

Ales Filip konference2@centrum.cz
Pátek Červen 9 10:26:44 CEST 2006

Hello Martin,

Myslel jsem, jestli by nesel nějaký Ad-Hoc mód, nebo něco takového.

Teď to mám tak, že do Ovislinku do jednoho portu vede kabel z venku, do druhého
mám zapojený normální počítač. Ten má svoji IP 10.106.28.1. Potom mám druhou
adresu 10.106.28.2. Tu mám od providera pro notebook. Nastavil jsem ji tedy na
tom Ovislinku, spustil jako AP, zapnul NAT, nastavil na něm 192.168.1.1. Na
notebooku jsem nastavil 192.168.1.2. Internet chodí, nechodí mi DC++ v Active
módu (na 1 PC chodí, máme přidělené vnější adresy, které provider NATuje na naše
vnitřní adresy). Ale hlavně mi nechodí broadcast, mezi těma dvěma počítačema. V
ovislinku mám filtrování NETBIOS portů vypnuté, a ty 2 počítače se nevidí. V čem
může být problém? Když zadám //10.106.28.1/disk_c, což je disk C: na prvním PC,
tak se mi normálně zobrazí, a můžu na něj, ale když dám vyhledat počítače ve
skupině, tak se nevidí. Nemusím tam nastavit nějaké mapování portů, nebo něco
takového?

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic