Pamet a RTC

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červen 9 09:47:38 CEST 2006

RVsoft wrote:
> [...]

Mno, niekto tu dal link na Farnella kde ju mali za vyse 6 libier - ale
Farnell nie su ziadni altruisti, to je snad jasne. Slovensky sos.sk ju
ma za 202.70 slovenskych bubakov, to sa hadam este da; ten cit nebude
hadam o nic drahsi.
Ale aj keby to bolo tych 6 libier, o co vlastne ide, ak je to kusovka,
tak zasa nejaka stovka hadam nezavazi; ak nie, tak aj tak je to ina
cena... Uplna lacnota to nie je ale zasa je to vcelku luxusny pocit ked
to clovek pouziva (teda oproti EEPROM, najma ak to nie je len opbcasne
zapisanie konfiguracneho parametra ale seriozne zodieranie tej pamate).

> Jeste nevite nekdo kdo to uz pouzil - ten protokol 2-wire co u nich
> uvadeji je identicky s I2C?
>
> Nerad bych si nabehnul pri navrhu DPS a jde mi take zda budu moci pouzit
> hotove knihovny pro HW I2C, ktere mam v kompilatoru.

Ano. Ked som sa pytal, co to znamena, ze maju v datasheete (k 24C16, a
je to uz par rokov takze mozno odvtedy je to inak) uvedene 2 rozne
tabulky pre 2 rychlosti (100kb/s a 400kb/s), a ako sa medzi nimi
prepina, tak som dostal odpoved, ze nijako, chodi to na 400kb/s, ale tie
tabulky tam okopirovali z filipsackeho standardu aby boli ludia spokojni
:-)))

wek