Switch pro mereni prenosui

Josef sip@atlas.cz
Čtvrtek Červen 8 20:55:25 CEST 2006

No podle me tak 20Mbit ale byd to velmi zalezet co sechno
si tam "pozapinate".
Tech 20Mbit je strop, spise to bude niz.
Jinak mikrotik je  super, mame jich v siti mnoho, je to stabilni a
ma "klikaci" rozhrani Winbox a urcite to neni udelej si sam.
Svazat IP a MAC neni problem...
Osobne bych Mikrotik doporucil, pro pripojeni k netu tu RB532,
pokud je to LAN tak urcite neco vykonnejsiho.

Josef