Pamet a RTC

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Červen 8 20:33:16 CEST 2006

Diky za objasneni cekal jsem to tedy vic vychytane co se tyka te adresy
zarizeni, ale budu se modlit, ze se PCF8563 a 24C1024 snesou na jedne
sbernici.

Ta FRAM pamet vypada zajimave, ale v GME maji (tedy jen v ceniku) jen
24C64 a to je pro me malo.

No asi si teda pohraju s nejakym tim stridavym zapisem do te EEPROMky -
nemusel by to byt takovy neresitelny problem.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info