seriove cislo a intelhex

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Červen 8 10:24:12 CEST 2006

Mhhh, a co takhle pozadat usluzneho pritele googla ????

Na dotaz
http://www.google.com/search?hl=cs&q=editing+serial+number+in+intel+hex+&btnG=Hledat&lr=
naprosto necekane bleskove odpovida a ve tretim odkazu nabizi:
http://www.htsoft.com/forum/all/showflat.php/Cat/0/Number/12986/an/0/page/0

a zde je mozne s otevrenymi usty u popisu parametru uzasle cist:
-SERIAL (Store a particular hex value at a fixed address)
eg. -SERIAL=000001@0xEFFE will store hex code 00001h to address EFFEh.

Ted nevim - fakt jsem tak uzasny, nebo zde plati to o tom jednookem krali I
kdyz ono to muze byt i uplne jinak, ze -  Danhard tu nedavno psal neco o
selskem rozumu a toho se zda byt posledni dobou mezi programujicimi nejen
tucnaky jak safranu :)))))))))

S pozdravem
MK