Ponekud OT: Co je to posuvny proud a fyzika na FEL CVUT obecne.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Červen 8 09:20:11 CEST 2006

Mam problem:
Syn ma pred sebou zkousku z fyziky za 1. rocnik FEL CVUT, ja mu chci pomoci
ale uz se mi to davno vykourilo z hlavy (pokud to tam vubec nekdy bylo).
Tak napr. v Maxwellovych rovnicich se mluvi o posuvnem proudu a nejak
nevim co si pod tim predstavit.
A vubec bych potreboval nejakou knihu ked by ta fyzika byla vysvetlena tak polopatisticky
abych to z toho pochopil i ja.
Pokud by nejaky vzorny student chtel zpenezit sve vzorne vedene zapisky z prednasek - treba
jen zapujceni na oskenovani, nejsem proti - kdyz tak soukrome aby se admin nezlobil.