Re: Re[4]: USB Bluetooth adaptér

Tony Malecky tony@malecky.cz
Středa Červen 7 22:47:58 CEST 2006

V podstate je to tak.

Original antenka nema pretazeny koax, ale kus vodive trubicky ktera je v
miste kde koax konci (kde zacina odizolovany zaric) nacvaknuta.

Psal jsem ze to same udelate prave tim zpatky pretazenym koaxem - pak
nebdete potrebovat tu vodivou trubicku a dokonce ani Vami zminovanou
izolacni trubicku. Izolaci udela pvc ktere stejne uz na tom koaxu je...

pro jistotu jsem tu original i vyfotil...

http://www.malecky.cz/a24.jpg

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <konference2@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 07, 2006 10:21 PM
Subject: Re[4]: USB Bluetooth adaptér

Hello Tony,

Jestli to dobře chápu, tak na koax natáhnu izolační trubičku. Koax
nechám koukat lambda/4, a z toho kusu, který kouká přetáhnu stínění
zpátky přes tu izolační trubičku. Je to tak?

To bych zvládl. VF koax 2mm tady mám, a izolační trubičku z VF
teflonu taky.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic