RE: Problém s digifo»ákem (Praktica DCZ2.2)

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Červen 7 07:40:59 CEST 2006

IMHO to jenom timhle nebude. Na te fotce je na prvni pohled videt jakysi
rastr (kdyz si ji zvetsite tak je to uplne evidentni), coz by mohlo souviset
s Bayerovou RGBG maskou. Vypada to jako kdyby jedna barva z matice uplne
vypadla (resp. spis naopak byla "prepalena"), ale vzhledem k tomu, ze na
obrazku jsou videt vsechny barvy, tak asi nevypadla uplne, jenom je nejak
"sprznena". Velmi vyrazne tam chybi cervena barva (je videt pouze v mistech,
kde te cervene bylo asi hodne, napr. v miste toho kere), takze tady asi bude
zakopany pes. Predpokladam ze pred A/D prevodnikem by mohl byt jeste nejaky
zesilovac, tak ze by byl problem tady? Ze by se kazda barva zesilovala
zvlast? Ale ani tak se mi to nejak nezda, ten rastr je az moc vyrazny...

V zadnem pripade bych ale nerekl, ze je to jenom otazka spatneho nastaveni a
uz vubec si nemyslim, ze nejakou upravou z toho dostanete pouzitelne fotky.

Dusan Dolezal