flame, was: Rotacni koder RE30S

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Úterý Červen 6 13:11:17 CEST 2006

Zkuste Cobol, tam kdyz neni strednik prvnim znakem na radce, komentar se
nekona :)

Jinak mate pravdu v tomto: C je pro lidi, kteri mu rozumi. Pro ostatni je to
ostre nabita zbran v detskych rukou. Bohuzel pro nas, v C se pisou kody do
aut, stroju apod., kde na nich visi nase zivoty...

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz