Rotacni koder RE30S

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Úterý Červen 6 12:57:55 CEST 2006

O ten luxus nevrtat se v cizim kodu jsem bohuzel, jako servisni programator,
brzo prisel. Naopak, dost lidi ma zajimave programovaci styly, ve kterych
muzete najit inspiraci. Netvrdim, ze ten muj takovy je, ale dal jsem to do
kupy pro DDS a ta funguje :)

Ja sam jsem Packalista, ale krasa "{" misto "begin" a vicenasobne prirazeni
i v podmince mi ucarovala. Proto to C.

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler