Rotacni koder RE30S

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 6 12:49:37 CEST 2006

Neee na frezku bych to v zivote nedal :-)

Melo by to byt tocitko na panelu nejake univerzalni modularni ridici
jednotky a tak se z toho v tomhle pripade urcite nestrili, ale jen tak pro
priste az budu zase generovat nejake vrteni krokacema a nebude na nic vic
cas tak si to asi odpustim.

Princip jsem z toho Ccka snad pochopil a svoji implementaci v necem
"lidskem" si napisu sam. Nesnasim vrtat se v cizim kodu, ac p.Dreslera
chvalim za poctive komentovany zdrojak.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz