Rotacni koder RE30S

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Červen 6 12:29:35 CEST 2006

Mate to ako tocitko na paneli alebo ako odmeriavac na freze?

V prvom pripade sa z toho nestriela a pripadne chyby dorovna spatna
vazba cez uzivatela.

Ten priklad kolegu Dreslera je mercedes s rozmanitym pridanym luxusom
pre uzivatela, ale pointa je ta ista ako v tom trabante co som uvadzal:
nehladte na hrany, lebo tie mozete postracat; lepsie je periodicky
sledovat urovne.

wek