Rotacni koder RE30S

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Úterý Červen 6 10:38:11 CEST 2006

Koukam na tu diskuzi jak puk... To si to neumeji nakreslit a zmerit?

Radku, poslechni Marka Sembola a dekoduj, kterym smerem se pohnes v te rade
11 - 01 - 00 - 10 - 11. Tak ziskas error-proof a "nejjemnejsi" cteni smeru a
poctu pulzu.

Nejaky vytvor jsem taky prilozil v C.

--
S pozdravem/with best regards