Konektor AUI na hubu

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Červen 6 09:55:57 CEST 2006

Nevim uplne presne jak jste to myslel s tim propojenim mcu na ethernet.
AUI je jakysi meziinterface na ktery se teprve pripoji takzvana MAU (media
attachment unit) a to pro 10base2 (thinnet)  transceiver na koax, nebo
10base-T pro TP.
Pokud mě paměť nešálí, na rychlejší varianty než 10Mbit už se AUI nepoužívá.
Jinak AUI obsahuje tři diferenciální páry, jeden pro vysílání, jeden pro
příjem a jeden pro detekci kolizí. Detekce kolizí se musí speciálně ošetřit
pokud chcete komunikovat full-duplexně.

Jakub Ladman