Re: propojení attiny s COM

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Úterý Červen 6 00:15:58 CEST 2006

Dobrý den,

Prosil bych vás nenašel byste mě to? jestli to nějak přeprogramovává
procesor to by my nevadilo protože data chci jenom vysílat, ne přijímat
takže přepokládám že to snad procesor nepřeprogramuje(požil bych asi vývod
DO).
Potřebuju to nutně vyřešit do dvou dnů a strašně mě tlačí čas. Hardware už
totiž už mám a
musím to rozchodit. Attiny je pro mě určitými vlastnostmi vhodný(např.
differenciální A/D převod) a tohle je doplňková funkce která ale bohužel
musí v zařízení být.

Zdeněk