Solarni ochrana autobaterie 2 W-vas nazor

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Červen 5 19:52:52 CEST 2006

Myslim ze 120 mA by nemelo za 4 dny vybit baterku. Je to cca 12 Ah a to je
jen 1/4 kapacity bezne baterky. Problem jsou kratke cesty po meste. Baterka
se nestaci dobit a pak ji vadi vsechno.
Andel

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <konference2@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 05, 2006 1:40 PM
Subject: Re[2]: Solarni ochrana autobaterie 2 W-vas nazor

Hello Petr,

Ten by možná odebíral míň :-)

Jsou tam nějaká čidla uvnitř auta (nevím, jestli ultrazvuková), čidlo vně
auta,
když se někdo přiblíží, siréna s vlastním akumulátorem, čidlo na kufr, na
motor,
a nevím, co ještě. Když jel na hory, a auto mu zapadlo sněhem tak, že
nevyjel,
tak po týdnu ho vyhrabali, a on stejně nevyjel, protože měl baterku vybitou
;-)

Potom přišel, abych mu to změřil, proč mu to vybíjí baterku. Tak jsem
polovinu
věcí odpojil, a když jsem se dostal na cca 90mA, tak jsem ho poslal do
servisu,
kde mu to dovnitř montovali, aby s tím něco udělali oni. Nakonec mu tam
namontovali něco úplně jiného.

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic
  http://afilip.kgb.cz