Jak vrtate vetsi diry do DPS

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Červen 5 16:10:58 CEST 2006

Ja kdyz chci vetsi diru, tak postupne zvetsuji prumery. Nejdriv si
udelam 1mm, pak 3mm a pak treba 6mm. S kvalitou takovych der jsem
spokojeny. Pouzivam klasicke vrtaky do zeleza (HSS???). Uz tu ale uz
ponekolikate vidim ze kazdy pise o vrtani kopinatymi vrtaky. Kde je
kupujete v prumerech pod 1,5mm (nejlepe 0,8mm)? Jsou to ty v
tvrdokovovem provedeni s 3mm stopkou?

Tosa