Jak vrtate vetsi diry do DPS

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Červen 5 14:34:34 CEST 2006

Prvni volba kdyz se pali vrtak je zvysit posuv.

Sam toho moc do plosnaku nenavrtam ale kdyz uz prece tak muj postup
pro diry 4.2 mm je: bezny HSS spiralovy vrtak, otacky jake jsou zrovna
nahodou na vrtacce nastavene (cili vetsinou tak 500 - 1000), posuv
takovy aby od vrtaku padaly spony, nikoliv prach (kolik to vychazi
mm/ot netusim).

Ales Prochaska