Jakou lednicku?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 5 14:23:09 CEST 2006

Ja uz mam vetsinu spotrebicu take od nich - nakup bez problemu s dovozem az
na misto - dal jsem vsechno jen do zasuvky.

Jinak posledni dobou si nemuzu vynachvalit znacku Gorenje - lednici mam
podobnou teto -
http://www.bilezbozi.cz/kombinovane-chladnicky/gorenje-k-357-2-cela -
obrazek najdete nekde urcite na netu. Nedam dopustit na digitalni
termostaty.

Stejne mam od Gorenje sklokeramicky sporak (kolega dokonce jej koupil
prestoze mel rok starou Moru, ale delala kraval )- jedine co jsem od tehle
firmy nebral byla mycka.

Zatim spokojenost a vse drzi.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info