Jak vrtate vetsi diry do DPS

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Červen 5 14:21:17 CEST 2006

Zdravim,
mam zdanlive trivialni dotaz: jak vrtate diry vetsich prumeru do DPS?
U malych der (do 1.2mm) pouzivam kopinaty vrtak a vysoke otacky k plne
spokojenosti. Po predvrtani tou 1.2mm vrtam celkem ke sve spokojenosti
normalnimi tvrdokovy rekneme do 2mm prumeru diry.
U vetsich der (na montazni otvory a podobne) mam problem. Dira byva
okousana, nevzhledna, kdyz skusim zvolit vysoke otacky, tak se vrtak
(i dira) zacinaji palit a vypada to taky strasne.
Mate pro mne nekdo dobrou radu (zahodit ruce uz mi radili, nepovedlo se:)
Marek