OT: Jakou lednicku?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červen 5 14:20:25 CEST 2006

Máme Electrolux, stejně tak pračku, měla by to být spolehlivá značka
(oba přístroje máme cca 3 roky, takže nemůžu hodnodit z dlouhodobýho
hlediska). Snad to samý v bledě modrým, jen levnější (takže možná míň
kvalitní?), je Zanussi.

Ptal jsem se kdysi známých v elektru, který lednice maj nejmíň
reklamací a řikali mj. i ty od Electroluxu.

Přesný typ z hlavy nevím, ale je dobrý si vzít papírový katalog (i víc
výrobců) a porovnat parametry, jako je hlučnost, spotřeba, ale i
jestli s mrazákem nahoře nebo dole. A samozřejmě záleží jen na vás jak
velkou lednici potřebujete. My to máme dvě minuty pěšky do nejbližšího
krámu, tak máme jen malou lednici (výška 150cm).

P.K.