OT: Jakou lednicku?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červen 5 14:18:56 CEST 2006

Aleš Chlubný wrote:
> Dobry den,
> omlouvam se za OT ale potreboval bych pomoc pri vyberu nove lednicky. Koukal jsem na internet a uplne jsem se zhrozil co je vyrobcu a kazdej ma minimalne 20 typu, muzete nekdo poradit jaky vyrobce ma kvalitni lednicky a nebo primo jaky typ se Vam osvedcil?
> Chtel bych aby se nemusela odmrazovat, nebo alespon jednou za cas a s malou spotrebou. Diky za jakoukoliv radu.

No, s ladnickou neporadim, ale co sa chladnicky tyka, my teraz mame
taku, ktora ma vyparnik nie hore ale vzadu (nema "mraziaci box") a v tej
jednoducho nie je dost zima aby sa vytvoril lad resp. ked sa nastavi na
maximalnu zimu tak ma dost dlhe cykly a stihne to rozmrznut a odtiect.

Inak pochybujem ze v dnesnom svete zalezi na znacke...

wek

PS. Ja osobne mam vyber bielej techniky zjednoduseny tym, ze som zenaty,
na jediny ukon (hadajte) :-P