Solarni ochrana autobaterie 2 W-vas nazor

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Červen 5 13:27:58 CEST 2006

Neni to tak davno co se to tu probiralo.
Pokud si chcete koupit hracku, tak si to kupte.
Par panelu mi proslo rukama a pokud jsou to takoveto hracky, tak ani na
primem slunci zpravidla nedosahly deklarovaneho vykonu.
Navic si uvedomte, ze to budete mit nejspise v aute za sklem. Tudiz idealni
uhel bude jen po kratky cas a to jeste nebude ani popravde ten idealni.
Jen tak pro zajimavost. Elektricke zarizeni na trvale dobijeni - udrzovani
autobaterie v nabitem stavu, ktere prodava take Conrad, tak dava 400 mA.
Ja bych to koupil leda tak klukovi na hrani s jeho elktromotorkama. My jsme
se s podobnym panelem vyblbli docela dost :-)))
J. Polivka

Zdravicko. Rad bych znal vas nazor na
http://conrad.conrad.cz/solarni-ochrana-autobaterie-2-w+dp68679/. Myslite ze
je to k necemu dobre? Pouzivatet to nekdo?

Martin