Re: Solarni ochrana autobaterie 2 W-vas nazor

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pondělí Červen 5 12:21:45 CEST 2006

Já si myslím, že to sice neuškodí, ale že kupovat solární panel, pokud existuje jiné řešení, je vyhození peněz oknem. Také jsem nějaké z okna vyhodil :-) a pak na vlastní kůži poznal krutou pravdu. Ty 2W panýlek dá pouze v létě v poledne a při přímém natočení ke slunci. V průměru je to mnohem horší.
Vojta Bubník