OT-CHEMIE-cerneni medi-oceli a hliniku

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červen 5 01:15:19 CEST 2006

 5.6.2006, 1:07:19

Chladic uz asi na sobe ma "prirodni elox"s uzavrenymi pory. Pokud by jste jej
chtel eloxovat na cerno IMHO by bylo treba tento nejprve odstranit, a
nasledne vytvorit novou vrstvu. Tedy postup zbytecne komplikovany.
Ocernit dle meho nazoru nejlepe barvou ve spraji.
V mem pripade doslo k poklesu teploty z 56 na 46 st.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz