MMC karty a RAW zapis

Jiri Beranek hw_konference@profisite.cz
Pondělí Červen 5 00:38:58 CEST 2006

DeviceIOControl je spis na nastavovani nejakych specifickych vlastnosti.
Ano pomoci funkci (CreateFile, ReadFile, WriteFile, CloseHandle)
zapise/prectete
raw data do/z jakehokoliv sektroru.

 Nevim co si predstavit pod touto vetou ?:
"mel jsem za to ze v pripade disku se pouziva session pres FAT nebo NTFS"

 Kdyz to bude nutny, tak muzu poslat i kus
kodu na ukazku, ale fakt to neni veda.

J.Ber