OT copak ti umelci porad chteji

Petr Hronek trit@atlas.cz
Pátek Červen 2 22:53:57 CEST 2006

Hezký den,
možná by někdo znalý poradil, jak ty peníze dostat zpět, něco jako koloběh:
Já + CF 1G ---> OSA + 100Kč
Já + CF + FOTO ---> Informuji OSU o tom, že jsem vytvořil autorské dílo a
chci 20Kč podíl z poplatku za CF
To bych bral... :-))))

Ještě k kopírování CD:
Souhlasím s tímto zákonem, ale měli by k tomu biči ukázat i cukr - třeba
takto:
Pokud dojde k _prokazatelnému_ poškození nosiče pak má zákazník po odevzdání
původního nosiče, nárok za manipulační poplatek
ve výši max. 5% z ceny na nový originální nosič...

Vozím CD v autě a po té, co jsem nechal několik originálů na sluníčku za
oknem si beru do auta jen kopie