Re: rychlost čtení CF po USB-rozřešení!

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Červen 2 16:36:02 CEST 2006

zdravim,

nesleduju to vlakno uplne do podrobna , ale co zkusit to naformatovat
nejakym tim programem primo k te ctecce. Ja tady zrovna zadnou kartu nemam ,
ale mam takovou tu ctecku na 36 druhu karet do 51/4 mechaniky a pripojuje se
na usb a kdyz byly problemy s rychlosti tech karet tak jsem je vzdycky
naformatoval tim programkem k ni a vse jelo perfektne .

snehulak