copak ti umelci porad chteji

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červen 2 15:06:18 CEST 2006

> Behalf Of Novotný Pavel
> Sent: Friday, June 02, 2006 12:04 PM
> To: 'HW-news'
> Subject: RE: copak ti umelci porad chteji
>
> Nekde jsem cetl toto: "Chteji dostat pres drzku a ta pakaz co je podporuje
> take."
>
> Pokud to projde, zalozime internetove vydavatelstvi, kde se pujde volne
> zaregistrovat jako autor pak hromadne vstoupime do OSY a demokraticky se
> te
> odmeny vzdame, a ostatni odmeny si demokraticky rozdelime podle novych
> pravidel co si prijmene.

> [...]

I ta pravice jsou stejni komunisti, jen se obarvili na modro a hrajou kino.
Jinak by komunisti byli davno ilegalni. Je nutno volit nekoho, kdo je
ochotny misto spoluprace s komunisty, s nimi zamavat. Cibulkovi minule
chybelo kolem tisicovky hlasu. Kazdy kdo byl komunista, zakaz podnikani a
ucasti ve verejnem zivote. Pak bysme ale museli vymenit i prezidenta, i on
byl komunista (take spolupracoval s kgb). A havla soudit za vlastizradu.

Admine, prominte...

JL.