Help - programovani PIC16F873A

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Červen 2 15:06:05 CEST 2006

Zdravim.
s picem moc neumim, ale HW a SW mam stejne a 16F628A mi to
programuje v pohode.
Kazdopadne si zase na vas dovolim podotazecku :-)
neni ta 873-ka urcena na PWM regulaci otacek vretene?
jak zde nekdo uverejnoval tu aplikaci?
(sam se to totiz hodlam spachat, zatim reguluji PWM s
555....bez zpetne vazby je to o nicem)

Prichy