copak ti umelci porad chteji

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 2 14:26:55 CEST 2006

A to je ten problem, odpor musí byt cileny, vytrvaly a ucinny, idelane na to
zalozit organizaci co za tim pujde, osobne bych ji rad prispel, výrobci a
dovozci by se urcite pridali a jak je znamo kazda osa se pod naporem zlomi.

na Slovensku to uz plati niekolko rokov...

Najskor sa par ludi trochu rozculovalo a potom to rozculovanie ustalo.
Tazko sa bojuje s veternymi mlynmi.

Dodo