[OT] Excel - jak vymazat makro ze souboru

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červen 2 13:16:12 CEST 2006

Alt-F8 mi ukáže to samý, kam jsem se dostal už z menu a tam jsem
všecko smazal už dřív. Nic tam nezůstalo.

A přes Alt-F11 taky žádný makra nevidim. V excelu to prostě vypadá, že
v souboru žádný makra nejsou, přesto se to na ně ptá, když se soubor
otevírá.

P.K.