Help - programovani PIC16F873A

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Červen 2 10:20:24 CEST 2006

Tak jsem zkousel jeste PIC16F628A  (ty jsem si objednal zamerne) a take
nejde naprogramovat a zkousim to v programovaci desce (ne v aplikaci)
kde by melo byt vse OK co se tyka zapojeni.

Verze ICPROGu je 1.05D tedy snad posledni co vysla a programator je od
J.Bezstarosti http://www.bezstarosti.cz/elec/picprog_7405/picprog_7405.htm

Vidim, ze me nove palidlo nemine. :-( Ale opravdu netusim proc to nejede
- zkousel jsem asi sedm dalsich PICu bez A a absolutne bez chyby.

RadekCX