Kapacita telefonnich linky /RE: Linearni motor

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Červen 1 22:13:03 CEST 2006

> Technologie dial-up, pořád používám drát od Telecomu.

> Technologie ADSL, pořád používám drát od Telecomu.
>
> Drát je přád stejný. :-)
>
> Úloha č. 3 : Proč můžu mít zároveň připojení přes ADSL a
> zároveň se připojit přes dial-up modem z jednoho počítače přes jeden
> telefonní drát ???
>
> B.

Ale par medenych vodicu nikdy nebranil vyssim prenosovym rychlostem. To neni
vubec zadny objev. Po cerne symetricke dvojlince 300ohmu jsem tahal z anteny
na strese nekolik set MHz jiz jako maly kluk v 70 letech a driv jsem to
nedelal jen proto, ze jsem jeste nebyl na svete. Proste od Maxwella se vi
zcela exaktne, co se da po dvou dratech tahat. Ja uz nevim, jak Vam to
vysvetlit.

ad 3. Muzu Vas ujistit, ze za par let po tech stejnych dratech budete tahat i
TV vysilani. Je to jen otazka chteni a ekonomickych duvodu.

Jakub Serych