Kapacita telefonnich linky /RE: Linearni motor

APa navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Červen 1 22:10:36 CEST 2006

A ja myslel, ze hlavne ustredna na druhe strane musi byt pripojena pres
digitalni linku, to ze musi byt modem pichnut do kvalitni ustredny je jasne.

Muzete mi uvest priklad modemu, ktery bod-bod navaze spojeni (v hlasovem
pasmu) na 56Kbps?

Mel jsem pred lety USR Couriery a prestoze umely proti ustredne 56K, proti
sobe jen 33.6K :-) Cim to tedy bylo?