Skoro piatocny dotaz ;)

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Červen 1 16:32:11 CEST 2006

V horizontalni i vertikalni rovine je zapotrebi stejna indukce na 1 mm :o)
Proud horizontalnimi vychylovackami cca 2A na okraj obrazovky, jeste se da zjistit indukcnost vych. civek ale to je asi tak vsechno co opravar vi. Mag. indukci tipuji pres 0,1T, ale urcite mene nez 0,4T, jelikoz se ferit, ktery uzavira pole sedlovych horizontalnich civek jeste nesyti.

Danhard

  Dobry den,

  zdravym konferenciu. Mam tu taky netradicny, ale myslim, ze zaujimavy dotaz smerovany najma na ludi z TV a opravarenskej sfery. Zaujimalo by ma, ake su parametre horizontalnych vychylovacich cievok u farebneho pocitacoveho monitoru. Konkretne by som potreboval vediet, aka intenzita pola (indukcia) je potrebna na vychylenie elektronoveho zvazku o 1mm v horizontalnej rovine (konkretne u 17" monitoru, ak je tento udaj dolezity). Respektive by mi stacili aspon orientacne parametre vychylovacich cievok a ich budenia...teda pocet zavitov, vychylovacie prudy pre min. a maximalne vychylenie luca.

  Za kazdy poznatok vopred dakujem.
  S pozdravom Ondrej Pribula