Kapacita telefonnich linky /RE: Linearni motor

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Červen 1 16:18:35 CEST 2006

> To, prosím rozvést, jak píšete : "Neni to tedy zadna lepsi
> technologie, je to prenos po necem jinem."
>
> ---
> To by mě zajímalo po čem jiném ???

Po datovych zarizenich a linkach, ktere jsou privazany k tem dvema
dratum, vedoucim od Vas z domova.

Uloha c.1: dana klasicka telefonni ustredna, cca 8bit A/mi zakon,
<4kHz pasma; prenest data z jedne telefonni zasuvky do druhe. Tady
plati Vami zminovane omezeni cca 56kb/s.

Uloha c.2: dany 2 typicke draty; prenest data z jedne telefonni
zasuvky na opacny konec tech dratu. Tudy beha Vase technologie ADSL
apod.

MP