Skoro piatocny dotaz ;)

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Čtvrtek Červen 1 16:16:56 CEST 2006

Dobry den,

zdravym konferenciu. Mam tu taky netradicny, ale myslim, ze zaujimavy dotaz smerovany najma na ludi z TV a opravarenskej sfery. Zaujimalo by ma, ake su parametre horizontalnych vychylovacich cievok u farebneho pocitacoveho monitoru. Konkretne by som potreboval vediet, aka intenzita pola (indukcia) je potrebna na vychylenie elektronoveho zvazku o 1mm v horizontalnej rovine (konkretne u 17" monitoru, ak je tento udaj dolezity). Respektive by mi stacili aspon orientacne parametre vychylovacich cievok a ich budenia...teda pocet zavitov, vychylovacie prudy pre min. a maximalne vychylenie luca.

Za kazdy poznatok vopred dakujem.
S pozdravom Ondrej Pribula