aritma pres usb/rs232 na XP notasu ?

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Čtvrtek Červen 1 14:08:13 CEST 2006

Pokud se prevodnik radne nainstaluje v systemu jako COM port, pak by to
melo fungovat v DOS okne systemu Windows... Myslim, ze je ale potreba,
aby mel PORT cislo od 1 do 9. Da se nastavit v Spravce zarizeni -> Porty
(COM a LPT) -> "Vas port" -> Vlastnosti -> Nastaveni portu -> Upresnit
-> Cislo portu...
Prevodnik s CP2102 se mi po zasunuti do USB normalne zpristupni i v DOSu
(jako COM6). Kdyz napisete prikaz MODE, tak vypise dostupne porty vcetne
jejich aktualniho nastaveni.

Hynek Sladky