Linearni motor

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Červen 1 13:57:48 CEST 2006

Ja nevim, ale kolik set let delali pred Heyrovskym alchymii a chemii,
ze. Treba bude linearni motor k nicemu, kdo vi, ale zatim mi to
pripada jako genialni myslenka -- zbavit se zaziteho zvyku prevodu
primeho pohybu na otacivy, zavedeneho z dob lokomotiv, transmisi a
automobilu, kdyz jde vyrabet elektrina z primeho pohybu (a jak
jednoduse).

Nechci moc otravovat, ale srovnavat web (HTML & HTTP) s vynalezy mi
pripada trochu jako srovnavat "vynalez" telefonniho seznamu s
knihtiskem.

ZdraviM.P.