JTAG: CPLD x FPGA

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Čtvrtek Červen 1 12:24:33 CEST 2006

Mozna by stalo za to napsat, jaky CPLD mate na mysli a jaky soubor to
Vase programovadlo akceptuje.

Myslim si, ze totiz se jedna o programovadlo jednoho konkretniho typu
obvodu, ktere akceptuje jeden konkretni binarni soubor. Takze jedine
pouzitelne asi budou funkce pro rizeni JTAG sbernice. Funkce pro cteni
jineho binarniho souboru a jeho prevodu na JTAG data se bude muset
napsat pro jina data a jiny obvod.

Prave pro pokud mozno univerzalni programovani existuji formaty
SVF/XSVF/STAPL/JAM, ktere uz obsahuji popis toho, co se ma na JTAG
signalech dit. Takze pak staci programovadlo podporujici tento obecny
format a pro konkretni obvod prevodnik z binarnich dat na obecny format...

Pro obvody XILINX je krome JTAG a pameti jeste moznost pouzit primo
obsah generovaneho souboru BIT, ktery se bez uprav nasype po synchronni
seriove lince (DIN,CLK). Jednoducha uloha...

Hynek Sladky