Linearni motor

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červen 1 12:17:25 CEST 2006

On Thu, 1 Jun 2006, Michal HW wrote:

> http://hn.ihned.cz/1-10084250-18569440-500000_d-96
> Vypada to zajimave, kolik bude takovy motor brat benzinu?

Videl jsem to v televizi, ale nevim, pripada mi to trochu jako bouda.
Dost divoce to sebou trepalo, vzhledem k tomu ze tam ten pist lita sem
tam, nevidim duvod proc by to melo mit vyssi ucinnost oproti stejnemu
motoru s klikovkou. Taktez generator - to ze je pridelany na pistu mi
neprijde o nic lepsi nez kdyz se plynule otaci, jen se musi vic hmoty
zrychlovat a brzdit a rekl bych ze bude generovat ruzne harmonicke
kmitocty vzhledem k povaze toho pohybu hnaneho explozi. V motoru s klikou
se to da vyhladit setrvacnikema ale tady je to proste skubanek..